PASTEL NUDE EYESHADOW PALETİ

 Merhaba! Size tanıtacağım ürün Pastel'in Nude Eyeshadow Paleti. Uygun fiyata alınabilecek en iyi paletlerden biri olduğunu düşünüyorum. İçerisinde dört tane mat yine aynı şekilde dört tane sedefli far bulundurmakta. 

 Farlar biraz tozutuyor ama rahatsız edecek düzeyde değil, hafif kremsi kokuya sahip benim hoşuma gitti. Kalıcılığına gelirsek uçma,birikme,çizgilere dolma gibi sorunlar yaşamadım. Yumuşacık yapısı olan farların üzerinde parmağınız kayıp gidiyor. 

                                       
  Pigmentasyon açısından gayet başarılı olan bu farların karıştırma fırçası ile dağıtması da oldukça kolay.Dağıttıkça rengini çok kaybetmediğini de ekleyeyim. Barındırdığı renkler günlük kullanım için kullanışlı olduğu kadar koyu ve ağır makyaj yapmak da mümkün.

                                                                       
  Ambalajıda gayet sağlam. içinden çıkan fırçanın bir tarafı kıl diğer tarafı ise süngerli aplikatör şeklinde. Paletlerden çıkan fırçalar genellikle kullanışsız olsa da bu fırça ideal. 
                                          
 Sol üst taraftaki kırık beyaz göz kapağınızı sabitleme veya nörtleme işlemi için gayet kullanışlı. Yanındaki sütlü kahve ve yumuşak (soft) yavruağzı renkleri katlanma bölgesi için çok uygun olduğunu düşünüyorum. Yanındaki lila-gül kurusu rengi farı gölge vermek veya geçiş rengi olarak kullanılabilir. Yavruağzı ve lila-gül kurusu farın pek pigmentli olmadığını da belirtmeliyim.
                                                 

 Alt sol tarafaki ilk üç rengi genellikle tüm göz kapağıma uygulayıp farklı farlar ile kombinliyorum. Sağ altaki kahverengiyi ise gölge verme veya makyajı koyulaştırmak için kullanıyorum. 


                                              


 İçerisinde çok kullanışlı renkler bulunan bu paleti fazlasıyla beğendim. Far paleti arayışında olanlara güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum. 



                                                                          Ürün Linkleri: Gratis Watsons Eve Pastel Cosmetica Cosmo Home Trendyol



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ - RENKLERİ

BEE BEAUTY HAVYARLI SİYAH KİL MASKESİ

MAYBELLİNE FİT ME FONDÖTEN