FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ - RENKLERİ

 Merhabalarr... Bu yazımın konusu Flormar Full Color ojeler hakkında. Bu serinin ambalajı klasik Flormar ojelerden farklı; ilk dikkatimi bu özelliği çekmişti ve denemek için 3 tane aldım ve şuan hiç ojem yokmuş gibi hala almaya devam ediyorum. Fırçasını klasik ojelerine göre daha çok sevdiğimi söyleyebilirim.

 Ojeler ile ilgili genel yorum yapamıyorum çünkü her bir oje farklı özellik gösteriyor. Genel olarak seriyi beğendiğimi ve renklerinin tam benlik olduğunu söyleyebilirim. Şimdi tek tek inceleyelim.



flormar full color oje
Kodu: FC06 Go Nude
                                           
 Bu seriden aldığım ilk ojelerden biri. Tam aradığım nude rengi diyebilirim. Ben genellikle kalın tek kat halinde uyguluyorum ve fazlasıyla opak oluyor. Kıvamı için ne çok ıslak ne de çok yoğun... Tam aradığım yoğunluk seviyesi olduğu için de sürümü oldukça kolay. Ojelerimi genellikle 3-4 gün sonra sildiğim için top coat (üst kat) kullanmıyorum. Ojeler tırnak üstlerinden 2.günün sonunda hafiften çıkmaya başlıyor. 


flormar full color oje
Kodu: FC11 Beauty Night
                                              
 Bu ojeyi kahverengiye çalan bordo gibi göründüğü için almıştım. Fakat rengi klasik bordo diyebiliriz. Sıvı bir kıvamı var ve bu durum sürmeyi zorlaştırıyor. Bu ojeyle ilgili en büyük sorun tek renk olarak görünmemesi yani bazı kısımlarının daha açık veya koyu görünmesi. Bu nedenle çok dikkatli sürmek gerekiyor. Bu ojeyi ilk katı ince olamak üzere iki kat halinde uyguluyorum. Kalıcılığı ise Go Nude rengine kıyasla bir tık daha kalıcı.


flormar full color oje
Kodu: FC29 Mystical Getaway
                                             
 Kesinlikle aşık olduğum bir koyu mürdüm renk. Kıvamı çok ıslak olmadığı için sürümü oldukça kolay. Kalın tek kat halinde veya bazen iki kat halinde uyguluyorum. Kalıcılığı ise anlattığım ilk ojelere göre daha iyi. Görselde göründüğü gibi gayet opak ve en güzel kısmı tek renk olarak görünmesi.


flormar full color oje
Kodu: FC04 Rose I Hold
  Bu oje için uçuk toz pembe rengin nude hali diyebiliriz. Pastel'in Nude serisindeki 106 numaralı ojeye renk olarak benziyor. Kıvamı ilk anlattığım oje gibi ne çok ıslak ne de çok yoğun...  Kıvamı ve fırçası dolayısıyla sürmesi oldukça kolay. Nude renklerde görülen çizgilenme problemi bu ojelerde çok az görünüyor. Genelde herkes çizgilenme probleminden şikayet etse de bu görüntü benim hoşuma gidiyor.



flormar full color oje
Kodu: FC10 Penthouse
                                             
 Diğer bir rengine aşık olup aldığım oje tam bir kiremit kırmızısı. Kıvamı biraz ıslak olduğundan ince ilk kat sonra kalın kat olmak üzere iki kat uyguluyorum. Kalıcılığı ise ortalama ojeler kadar. Tam opak bir görüntü sağlandığında elde çok hoş bir görüntü oluşuyor.


flormar full color oje
Kodu: FC32 Victory Black
                                            
  Bu oje için yıllardır aradığım siyah oje demeyi çok isterdim. Kıvamı ıslak ve net siyah görüntü alabilmek için iki kat uyguluyorum. Kalıcılığına gelirsek 3. gün tırnak uçlarından çıkmaya başlıyor. Hala siyah oje arayışındayım ve önerisi olanları bekliyorum.


flormar full color oje
Kodu: FC26 King Of The Bets
 Tam benlik olan koyu zümrüt rengine de aşık olarak aldım.Bu ojenin kıvamı Go Nude ile Victory Black arasında ortalama diyebilirim. Genellikle iki kat halinde uyguluyorum sürdüğünüzde tek renk ve opak görünüyor. Yapısı ve kıvamı Mystical Getaway isimli mürdüm rengine benziyor.

 Genel olarak özelliklerinden bahsetmek istedim.Ojeleri bulduğunuz yerde bakmanızı öneririm. Renk olarak önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.         

Ürün Linkleri: Gratis Floramar Eve Cosmetica 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEE BEAUTY HAVYARLI SİYAH KİL MASKESİ

MAYBELLİNE FİT ME FONDÖTEN