FARMASİ VFX PRO FONDÖTEN

Merhaba bu yazımdameyi Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondötenden bahsedeceğim. Zaten fazlasıyla ünlü olan bir ürün. Bilindiği üzere Farmasi Katalog üzerinden satım yapılan bir marka, ben mağazada satılmasını tercih ederim ulaşımı daha rahat ve kolay olacağı için.

Farmasi Vfx Pro Camera Ready Fondöten - Eskecare

 Ürüne gelecek olursak ortadan yükseğe doğru kapatıcılağa sahip; kapatıcılığı kat kat artırılabiliyor. Ben ıslak süngerle dağıtmayı tercih ediyorum Hem yüze daha iyi oturuyor daha nemli nemli görünüyor. Fırçayla dağıtıldığından mata yakın bir görünüm veriyor ve kapatıcılığı da bir tık artıyor. 

       Farmasi Vfx Pro Camera Ready Fondöten - Eskecare
 Kalıcılığı da ideal, tüm gününüzü rahat bir şekilde idare edebilir ilerki saatlerde pul pul durmuyor ya da yamalanmıyor. Tabii ki bunda cilt tipinin önemi var benimki normal karma cilt; yağlı- karma -kuru ciltliler beğenebilir fakat çok çok kuru ciltliler beğenmeyebilir. Yağlı ciltlilerde ilerki saatlerde parlama yapabilir pudra ile kontrol altına alabilirsiniz.

      Farmasi Vfx Pro Camera Ready Fondöten - Eskecare

 Kıvamı birazcık yoğun-pek akışkan değil. Bu nedenle uygulama yaparken yüze bölüm bölüm uygulamakta fayda var. Rengini de oldukça beğendim ne çok pembe de çok sarı. En açık rengi şu an elimde olan 01 Porcelain rengi, bence bir ton açığı da renk skalasında katılmalı. 

 Fondötenin en çok beğendiğim yönü bu kadar kapatıcı bir fondöten olmasına rağmen kamerada kendi cildinizmiş gibi çıkması. Bol fotoğraf çekileceğiniz veya özel günlerde özellikle tavsiye ederim. Günlük olarak bazı kullanıcılara ağır gelebilir,  ben günlük kullanmasam da severek kullanalar elbette var. 

                                                           Ürün Linki: Farmasi Trendyol

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FLORMAR FULL COLOR OJE SERİSİ - RENKLERİ

BEE BEAUTY HAVYARLI SİYAH KİL MASKESİ

MAYBELLİNE FİT ME FONDÖTEN